<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan man inte se hur mycket man får tillbaka eller får i rest skatt på skatteverket.se..?.
har letat som fan men hittar inget <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->man går in på uträkning, sen ska du dra av något så skriver du i beloppet i rutan, sen klickar du på nästa. oftast så ska man inte dra av något, sen får du svar på hur mycket du ska ha tillbaks.
jag vart glad att få tillbaks en hel månads lön, det vart positivt <!-- </EdIndex> --></div>
Pop skrev:man går in på uträkning, sen ska du dra av något så skriver du i beloppet i rutan, sen klickar du på nästa. oftast så ska man inte dra av något, sen får du svar på hur mycket du ska ha tillbaks.
jag vart glad att få tillbaks en hel månads lön, det vart positivt
Det var inte illa! Jag fick också tillbaka rätt mycket. Lite mindre än en halv månadslön. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan återigen konstatera att gå ur Svenska kyrkan var minst sagt lönsamt, kan rekommendera detta för er som liksom jag tillber tvåhjulingar med 50cc... <!-- </EdIndex> --></div>
60 cc skrev:Kan återigen konstatera att gå ur Svenska kyrkan var minst sagt lönsamt, kan rekommendera detta för er som liksom jag tillber tvåhjulingar med 50cc...
60cc ??? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
60 cc skrev:Kan återigen konstatera att gå ur Svenska kyrkan var minst sagt lönsamt, kan rekommendera detta för er som liksom jag tillber tvåhjulingar med 50cc...
60cc ???
Minst
Men hur står det: Ni skall inga andra Gudar hav jemte mig.
Jag har gått ur redan 1959. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag var rätt nöjd över hur lite som skulle betalas in med tanke på två fastighetsavgifter...
...sen såg jag hur mycket jag betalat i skatt och då blev man mindre glad!?
Tur man kan göra lite avdrag för att bli på bättre humör igen... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gjorde ett litet nätt avdrag på tjänsteresor på 80.000:-) 2285 mil, så istället för att betala in 25.000 fick man tillbaka en nätt summa. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Betalade gladeligen in 790.000 i reavinstskatt förra året på
toppen av den vanliga skatten förstås.
Tur att vi har en hyfsad skola, sjukvård och en viss trygghet.
Någon måste ju betala annars har vi inget. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:Betalade gladeligen in 790.000 i reavinstskatt förra året på
Någon måste ju betala annars har vi inget.
Undrar hur mycket av det som gick till "farbror blå"... <!-- </EdIndex> --></div>
pangerva skrev:Betalade gladeligen in 790.000 i reavinstskatt förra året på
Någon måste ju betala annars har vi inget.
Är väl inget ... bara 33% av allt du ändå tjänade <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja och resten är återinvesterat i sommarstugan och lägenheten och så lite moppar och moppedelar förstås. Men det senare vågar jag inte tala så högt om ifall hustrun skulle höra. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60