<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick hem en burk med Golden Champens lack Guldflake metallik 84 från resan söderut.
Insåg att lacken inte på något sätt är lik dagens guldnyanser, utan går mer åt mässingfärg i mitt tycke. Har fotat locket mot en ganska vanligt förekommande guldmetalliklackad plåt.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har aldrig tyckt att golden champ har vad som idag beskrivs som guldfärg. utan mer åt mässings hållet, precis som raketsport visar så verkar det som jag sett rätt och inte haft fel på mina ögon <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Min notering = dom är inte snygga & opropitionelig på nåt vis...
Sympatiserar med föregående talare. Och usel väghållning.
Hur som helst en lyxmodell av en odödlig klassiker tillverkad i ett förhållandevis minimalt antal jämfört med compaktmodellen.
Alla borde äga en <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Min notering = dom är inte snygga & opropitionelig på nåt vis...
Sympatiserar med föregående talare. Och usel väghållning.
Hur som helst en lyxmodell av en odödlig klassiker tillverkad i ett förhållandevis minimalt antal jämfört med compaktmodellen.
Alla borde äga en
sitter nog å funderar på om jag inte måste ge mig på en omlackering på min champ den är ju inte så fin...den är ju värd att få ett snyggt utssende i allafall.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sorry om jag låna denna tråden.
Men finns det någon som vet hur bromsbeläggen fram ser ut på en Golden Champ?(Skivbroms)
Har hittat ett ställe som säger att dom säljer bromsbelägg till MCB ALLA MED SKIVBROMS. Men är det till Golden Champ ?
Flu11 skrev:Sorry om jag låna denna tråden.
Men finns det någon som vet hur bromsbeläggen fram ser ut på en Golden Champ?(Skivbroms)
Har hittat ett ställe som säger att dom säljer bromsbelägg till MCB ALLA MED SKIVBROMS. Men är det till Golden Champ ?