<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmmmm misstänker nog att jossan vill köpa av dig vindskyddet
är ju själv en smula avis på dig...skulle vilja ha ett sådant på min raket oxå..
skulle du vilja mäta det och och visa lite fler bilder på vindskyddet bakifrån oxå... för det mesta kan man ju försöka tillverka <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har gjort 2 st!
En till mig och en till Jossan................. Bara hon hör av sig.
Har faktiskt gjort ytterligare en men är ej klar med mer än fästet till den.
Kanske är något att göra fler av???
Sport har "kåpskruvar" som är 10 mm invändigt. de andra har 8 om jag inte har fel. 8 mm blir lite klent men skruvarna går säkert att borra till 10 annars fixar säkert "simtus" sådana om man frågar. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Jag har fått mycket email så jag ligger efter på att svara. Kanske du är bland de som jag inte hunnit svara eller missat?
Skickar dig ett mail på stört!
Förresten..... Vad fin din 1139 är! Våran skulle skämmas bredvid din. :ninja: <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kåpskruvarna till 1139 sport har större hål än Skoteretten.... Men som Pangerva skrev så kanske de går att borra upp 2mm.
Rutan var original bara monterade på 1139 sportar, men visst är den riktigt snygg och den passar ju fler modeller om man bara har rätt kåpskruvar.
Detta är våran 1139. Vi har motor, kåpor o sånt men kan inte bestämma oss om vi ska renovera eller inte. <!-- </EdIndex> --></div>