Vart köper du dina delar?

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Crecent1189

Vart köper du dina delar?

Inlägg av Crecent1189 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vart köper man delar som krysskilar brickor för att låsa och m6 skruvar att kompletera med jag håller på med sach motorer och vill ha tips på vart jag får bästa pris har tidigare handlat bla på cykelkraft vilket blir för dyrt i längden. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan rekommendera mopedkraft.se

han har över 30 år i yrket
och har det som heltidsjobb
bara klassiska märken som gäller <!-- </EdIndex> --></div>
164anders

Inlägg av 164anders »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nossebro cykeltjänst tel 0512-50626 är en mycket bra firma att handla av, han har även en hel del gamla sachs originalprylar som dom flesta inte har. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag brukar handla från ettansmopeder, bra sida som har en hel del. men är man ut efter nått speciellt så rekomenderar jag rösebäckens:) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag handlar oftast på Norscand, men när det gäller skruvar och brickor skulle jag inte köpa från mopedbutik om det inte gäller motorskruvar.
Gå in på en järnhandel eller på Claes Olsson, Biltema, Jula eller liknande och köp den skruv du behöver. Finns i olika kvaliteér och det lönar sig alltid att köpa de bättre och dyrare. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Crecent1189

Inlägg av Crecent1189 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->o det gäller motorskruvar <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Motorskruvar köper jag från mopedbutik.
Glömde skriva tidigare att skruvarna jag köper från
varuhus med lägre priser, använder jag bara för att montera kedjeskydd o.dyl. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köper viktiga skruvar från Lelles och Norscand, annars gör jag som Josefine, feltema, har ganska bra rostfriskruvar, :shock:
Lelles tar hem grejor från Norscand om dom inte har och då behöver man inte betala för frakt och andra avgifter, bra va. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar