Vart köper du dina delar?
-
Vart köper du dina delar?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vart köper man delar som krysskilar brickor för att låsa och m6 skruvar att kompletera med jag håller på med sach motorer och vill ha tips på vart jag får bästa pris har tidigare handlat bla på cykelkraft vilket blir för dyrt i längden. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag handlar oftast på Norscand, men när det gäller skruvar och brickor skulle jag inte köpa från mopedbutik om det inte gäller motorskruvar.
Gå in på en järnhandel eller på Claes Olsson, Biltema, Jula eller liknande och köp den skruv du behöver. Finns i olika kvaliteér och det lönar sig alltid att köpa de bättre och dyrare. <!-- </EdIndex> --></div>
Gå in på en järnhandel eller på Claes Olsson, Biltema, Jula eller liknande och köp den skruv du behöver. Finns i olika kvaliteér och det lönar sig alltid att köpa de bättre och dyrare. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köper viktiga skruvar från Lelles och Norscand, annars gör jag som Josefine, feltema, har ganska bra rostfriskruvar, 
Lelles tar hem grejor från Norscand om dom inte har och då behöver man inte betala för frakt och andra avgifter, bra va.
<!-- </EdIndex> --></div>

Lelles tar hem grejor från Norscand om dom inte har och då behöver man inte betala för frakt och andra avgifter, bra va.

min avatarbild : är min gamla "SUKA"