<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Frun skratta nästan i hjäl sig när den mycket energiska "Vässen" satte igång att tokskruva med "Objektet"
Men tillslut sa det Brrr-poff-poff-brröömmmmm , tror den sög in några torkade björklöv oxå i min iver att åka RAT i dag
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lasse känner nog potentialen i den fräna Monarken åsså en riktig ILO måtår... så det är väl klart han ska ha den fräna moppen kvar.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bra köp det där
Köpte nästan en sådan där,fast sen så hittade jag raketarn.
den var nog nästan i samma skick som din Lasse.
Dom är riktigt fräna
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev lite trött på den skitiga måtårn som dessutom gick som skit
Rev isär tändplattan och förgasaren, tvättade rent ordentligt och sedan ihop igen efter tändjustering , nu startar det direkt, men förgasarn är sönderfilad och i rent skitdåligt skick, så vi får leta på en annan Gängorna på soppakrananslutningen är paj oxå (Kommer en lista under köpes snart)
Å sedan är det väl FAN Ska man aldrig få åka otrimmat Jösses..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oregonian_congratulations.gif Nu verkar du hittat tillbax till moped igen.. (eller är det Laphroaigen som talar igen...) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul objekt, och Ilo är verkligen rätt väg att gå Ska bli kul att följa projektet.
Raketaren, nu ser jag en sak jag aldrig tänkt på förut, det är ju olika kåpor dom där två, måste kolla bland allt mitt om jag har två olika sådär också. Kan inte minnas att jag reagerat på det förr. Brukar ju vara den övre man ser. <!-- </EdIndex> --></div>