Moped önskas köpa inom skåne.

En_Svensk_Tiger
Kontakt:

Moped önskas köpa inom skåne.

Inlägg av En_Svensk_Tiger »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej alla glada mopedister! :D

Jag är helny inom mopedvärlden fick inte ens äga en moped när jag var ung, men nu har jag fått upp ögonen för denna typ av myskörning i sommar.

Söker en gammal veteranmoped som man kan glida med i sommar och sen till vintern ev lägga lite tid i o göra fin.

Håller även på med veteranbilar så lite fixande klarar jag själv annars söker jag något "fint" som går runt iaf, sen utseendet kan jag pilla med till vintern.

Så kom med förslag så får vi se vart jag hamnar :D

MVH Johan. <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eftersom du fortfarande är "oskuld" i moppeträsket, så får väl jag ledsaga dej rätt från början.. Det självklara valet heter naturligtvis CRESCENT!!!! slider_victory.gif
(välkommen till forumet förresten..) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En svensk Tiger är alltid välkommen :P <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
En_Svensk_Tiger
Kontakt:

Inlägg av En_Svensk_Tiger »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack så mkt :D MEN jag tycker det är dåligt med "hjälp" att hitta någon trevlig Crescent :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
kjell-owe

Inlägg av kjell-owe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej skåning jag har en Cresent F50GLX till salu som är totalrenoverad ,du kan köpa den med en ekf motor eller orginalmotor välj vilket du anser att du vill ha .Moppen finns i Ängelholm om du vill prova denna .mvh Kjelle <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar