<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä taket kommer att behålla höjden men fram o bakvagn sänkas skärmarna ska väck efter regbesiktningen samt så ska framför allt sid fyran trimmas med alla möjliga trix (har allt liggandes till den )även scott kompressorn. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Nä taket kommer att behålla höjden men fram o bakvagn sänkas skärmarna ska väck efter regbesiktningen samt så ska framför allt sid fyran trimmas med alla möjliga trix (har allt liggandes till den )även scott kompressorn.
detta vill jag se bilder på
hoppas allt går bra!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det ett baksäte i bagageluckan
Fin bil förresten, det är vad jag kallar för veteranbil. Att sjuttiotalsbilar ses som veteranbilar har jag lite svårt att ta till mig men det är väl jag det... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De gamla bilarna hamnar tycker jag i en annan kategori. En 70-talsvagn är fel att benämna som veteranbil. De är mer en modern klassiker som också skall tagas om hand precis som en gammal A-Ford. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Svärmorslucka kallas den för undrar varför ?? hehe perfekt när inte bakrutan kan öppnas kom ett par år senare <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Svärmorslucka kallas den för undrar varför ?? hehe perfekt när inte bakrutan kan öppnas kom ett par år senare
svärmor åker bak å en själv å bruden i fram
haha det me rutan visste jag inte
men ännu bättre slipper man höra tjötet om att håla händer na i styr <!-- </EdIndex> --></div>