Vart hitta delar?

Tips, frågor och allmänt snack.
turbozoo
Inlägg: 86
Blev medlem: 08 okt 2008, 23:00

Vart hitta delar?

Inlägg av turbozoo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle vilja snygga till min gamla monark cykel och undrar vart jag kan hitta t.ex fram och bak lyse? är det bara att hålla koll på tradera eller finns det nåt annat alternativ?

Cykeln i fråga


Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som jag ser så har du ju redan baklyse. Är det glas till baklyset du menar? <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Loppisar, motormarknader samt självklart återvinningscentraler kan ha försäljning av beg cykel & mopeddelar. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla på "Returmarknaden" bakom Ica Maxi och "Bulleribock" på Berghem.
Bulleribock har gamla cykeldelar och finns på:
Axtorpsvägen 11
Onsdag torsdag 17-19 samt lördag söndag mellan 12-15. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
turbozoo
Inlägg: 86
Blev medlem: 08 okt 2008, 23:00

Inlägg av turbozoo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ok tackar, baklyset som sitter där saknar mycket riktigt glaset men huset är i mycket dåligt skick och måste också bytas. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok. Om du ska ha ett likadant så blir det nog att leta. Senaste gången jag såg ett sånt, var på Tradera för ca. 3 år sedan. Framlyse dyker ju upp rätt ofta på Tradera. <!-- </EdIndex> --></div>
christian
Inlägg: 76
Blev medlem: 16 mar 2009, 00:00

Inlägg av christian »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->just nu finns ett baklyse på tradera som påminnar mycket om ditt, fast inte i plast men i metall. måste vara från ungefär samma tidspunkt. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I rostfritt, inte sant? Det rostfria baklyset fanns bara på "Ultra Lyx" modellerna medans det i plast fanns på "Ekonomi" modellerna. <!-- </EdIndex> --></div>
turbozoo
Inlägg: 86
Blev medlem: 08 okt 2008, 23:00

Inlägg av turbozoo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nån som vet nån bild på min modell så jag kan se hur den sett ut orginal <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lånar bild från Raketsport
Bild
Cykeln längst upp är den modellen du har. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här har du nytt lyktglas. Lyktglas nr. 10 är det nog som du ska ha
http://www.brynascykel.se/Lyktglas.htm <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar