Kanske tar steget till moped

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Rolle

Kanske tar steget till moped

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ni kanske har sett mig mest inne på "cykel" här på forumet, men nu funderar jag på att ta steget till moped. Jag är mest intresserad av "kromstockholmare", men nu undrar jag hur lätt det är att få tag på delar/hur mycket delar det finns till en sån. <!-- </EdIndex> --></div>
stefan

Inlägg av stefan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jätte kul att du tar klivet :D
Det finns rätt mycket delar men allt är svindyrt!!!
Menar inte att skrämma dig, men sånt är livet. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller med Stefan...men det går fortfarande att göra klipp...dock väldigt sällan på tradyra numera :roll: motormarknader kan funka bättre ibland... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Kirre

Inlägg av Kirre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köp en kromis :D
Du kommer inte att ångra dig <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kompis i klubben sålde en kromis i går på marknaden i västerås, endast mindre renoveringsbehov 6500kr. Stax efter kom en och bjöd över. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok! Tack för alla svar! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart du ska testa moppe!
Om du ska köpa en KromStockholmare så blir det billigast att köpa en som är komplett när det gäller ramdelar och kåpor.

Det är en riktigt snygg moped som aldrig förlorar värdet så jag tycker det är en bra moppe att köpa.
Flinta eller Sachsmotor? Sachs finns det mer delar till, men Flintan är trevlig också. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helst en HVA Flinta (en vill ju köra helsvenskt), men jag ifrågasätter absolut inte Sachs kvalitet, tvärtom. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/vi/21497757.htm?ca=6_s

är väl inget ockerpris...

visserligen en sachsmotor (men då slipper du ångra dig) slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, den där annonsen har jag sett. Synd bara att det ligger långt ifrån hemmet :wink: :( <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar