Kanske tar steget till moped
Kanske tar steget till moped
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ni kanske har sett mig mest inne på "cykel" här på forumet, men nu funderar jag på att ta steget till moped. Jag är mest intresserad av "kromstockholmare", men nu undrar jag hur lätt det är att få tag på delar/hur mycket delar det finns till en sån. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller med Stefan...men det går fortfarande att göra klipp...dock väldigt sällan på tradyra numera
motormarknader kan funka bättre ibland... <!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart du ska testa moppe!
Om du ska köpa en KromStockholmare så blir det billigast att köpa en som är komplett när det gäller ramdelar och kåpor.
Det är en riktigt snygg moped som aldrig förlorar värdet så jag tycker det är en bra moppe att köpa.
Flinta eller Sachsmotor? Sachs finns det mer delar till, men Flintan är trevlig också. <!-- </EdIndex> --></div>
Om du ska köpa en KromStockholmare så blir det billigast att köpa en som är komplett när det gäller ramdelar och kåpor.
Det är en riktigt snygg moped som aldrig förlorar värdet så jag tycker det är en bra moppe att köpa.
Flinta eller Sachsmotor? Sachs finns det mer delar till, men Flintan är trevlig också. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/vi/21497757.htm?ca=6_s
är väl inget ockerpris...
visserligen en sachsmotor (men då slipper du ångra dig)
<!-- </EdIndex> --></div>
är väl inget ockerpris...
visserligen en sachsmotor (men då slipper du ångra dig)