<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Subblade över en Björn borgare förra veckan som jag nu tänker sälja.
Den startade inte när jag köpte den men efter någon timme i verkstaden går den klockrent. Testade med en 12mm förgasare nyss och mätte upp 34km/h med gps!
Frågan är vad den kan vara värd? Finns ingen på blocket just nu så behöver er hjälp. Rost och bucklor i tanken finns, Patina!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har stått en fin på rösebäcken som de begärt runt 5000:- för men den var lite finare. den där kanske inbringar ca 3500-4000:- men de e vad ja tycker den är värd. alla tycker ju olika!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Vilket intelligent svar!
Det här forumet börjar bli mindre och mindre trevligt.
Förstår dom som väljer att lämna detta forum. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:
Och en del kanske inte bryr sig.
Vilket intelligent svar!
Det här forumet börjar bli mindre och mindre trevligt.
Förstår dom som väljer att lämna detta forum.
Frågan var kanske inte så intelligent heller
frågan var väl helt korrekt formulerad som oldie skrivit?
Vadå? Conrad svarade ju på "75st som läst och ingen vågar gissa"
dessutom med en smiley. Är ju ingen som lämnar detta forum , dom som alltid skriver det är ju bland dom flitigaste skribenterna
Bring Back Tompa <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Angående pris på den moppen. Jag är helt ointreserad av en sådan moppe. Därav svaret. Det kan finnas flera i samma situation.
Hade det varit bättre att svara: Jag tittar på tråden och är inte intresserad av sådana moppar och kan inte värdera den.
Måsta man vara så snarstucken ?
Tillbaka med Tompa ! Det behövs lite salt i förruttnelsen. <!-- </EdIndex> --></div>