Ny moppe!
-
Ny moppe!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köpte mig en moppe idag. En sån här till det facila priset av 650 pengar. Den funkar men är lite skitt och bakhjulet ska bytas till ett ciao hjul som följde med. Nerplockning påbörjad ska bara snyggas till lite sen vet ja inte vad jag ska göra ha den eller ej?
<!-- </EdIndex> --></div>

Monark 1237 -74, 44 kmh
-
Re: Ny moppe!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
har provat en sådan, och horribel moppe o åka på.....kanske om man väger 25 och är asiat kanske den är stabil? <!-- </EdIndex> --></div>volvomannen skrev:Köpte mig en moppe idag. En sån här till det facila priset av 650 pengar. Den funkar men är lite skitt och bakhjulet ska bytas till ett ciao hjul som följde med. Nerplockning påbörjad ska bara snyggas till lite sen vet ja inte vad jag ska göra ha den eller ej?
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har också haft en sådan som jag fick, en av dom sämre mopederna som tillverkats är det helt klart men bra pris och du lär kunna göra ett par hundralappar i förtjänst på den. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->insåg att det jag skrev lät lite....illa, ber om ursäkt för det.
Köpte faktist en moppe jag med nyligen, en jawa tws 50 (nej inte den usla trampmoppen), utan med kick och växlar, tomos motor som gör 45 i uppför, nerför och med passagerare. 750 :- <!-- </EdIndex> --></div>
Köpte faktist en moppe jag med nyligen, en jawa tws 50 (nej inte den usla trampmoppen), utan med kick och växlar, tomos motor som gör 45 i uppför, nerför och med passagerare. 750 :- <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är lugnt.
Idag har jag tagit av topp o cyl matchat kolv mot överströmmare o dyl, inget stämde es litegrann. Ny cylfotpack ala silikon, sotad i avgasporten hu va med skit där var, även pys kanalen var helt igenkorkad.
Tvättad nytt hul i bak, ska se om man kan lappa blåset med lite avgasbandage eller dyl lite musätet om man säger så.
Maxi sadel på den gamla var slut bortom räddning.
Ska se sen om den startar med omkoppling av kondingen, den sitter på utsidan men där var två slad i den en in o en ut? skarvar på den som är kvar den andra gick av bara jag titta på den. <!-- </EdIndex> --></div>
Idag har jag tagit av topp o cyl matchat kolv mot överströmmare o dyl, inget stämde es litegrann. Ny cylfotpack ala silikon, sotad i avgasporten hu va med skit där var, även pys kanalen var helt igenkorkad.
Tvättad nytt hul i bak, ska se om man kan lappa blåset med lite avgasbandage eller dyl lite musätet om man säger så.
Maxi sadel på den gamla var slut bortom räddning.
Ska se sen om den startar med omkoppling av kondingen, den sitter på utsidan men där var två slad i den en in o en ut? skarvar på den som är kvar den andra gick av bara jag titta på den. <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1237 -74, 44 kmh
-
-
Re: Ny moppe!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim skrev:har provat en sådan, och horribel moppe o åka på.....kanske om man väger 25 och är asiat kanske den är stabil?volvomannen skrev:Köpte mig en moppe idag. En sån här till det facila priset av 650 pengar. Den funkar men är lite skitt och bakhjulet ska bytas till ett ciao hjul som följde med. Nerplockning påbörjad ska bara snyggas till lite sen vet ja inte vad jag ska göra ha den eller ej?