<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte att jag skulle visa resultatet av våran renovering som blev klar innan sommaren, vi har kört som f_n. Tack för hjälpen, speciellt tack till fatchance. Har varit grymt kul och lärorikt, fått blodad tand och börjat med en Gilera Touring. Hoppas jag lyckas med inlägg av bilderna. Blev tydligen en ny tråd, på fel ställe
compactrookie skrev:Tänkte att jag skulle visa resultatet av våran renovering som blev klar innan sommaren, vi har kört som f_n. Tack för hjälpen, speciellt tack till fatchance. Har varit grymt kul och lärorikt, fått blodad tand och börjat med en Gilera Touring. Hoppas jag lyckas med inlägg av bilderna. Blev tydligen en ny tråd, på fel ställe
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för att du fixade lite, Braxmatte, bara därför kommer en bonusbild med ett mjölkvagn som jag fixat lite med och moderniserat, kanon att dra soppa och kylbag till båten.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->upprustningen som ja grejar med känns låg i status när man ser dessa compacter. men ja har begränsad plånbok o gör så gott ja kan med de bitar ja har. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248