sitter och funderar över om det finns överdimisionskolvar till suzuki k50 större än 45mm?
har nämligen en mt5 45mm cylinder som eventuellt ska borras lite extra för att ha på sachsen

//mocklarn <!-- </EdIndex> --></div>
okey, är de alltså identiska med de vanlika k50 kolvarna?Lordhelmet skrev:Finns upp till 52,5 mm om jag minns rätt, sök efter TS50 istället så hittar du dom
underbart! där finns det ju en 46mm:are till mkt bra prisLordhelmet skrev:Här finns det mesta till hyfsade priser
http://www.mc-deler.no/moped_scooter.asp?C=B_2FS0THBV7&C1=C_2FS0THD4P&C2=D_2FS0THD9I&D=X_2FS0THD9H&M=Suzuki%20..&M1=ZR%20%2050%20X1&M2=Sylinder
jag hörde med de norska pöjka i föregående länk över hur mkt de tar för bara frakten på en kolv, 290:- i bara frakt... lite konstigt kan jag tyckaLordhelmet skrev:Nej det är inte till en vanlig K50 eftersom dom har 41mm:s kolv som std, med 45 som den största köpecyllen.
TS50,PV50, GT50, X1 mfl har samma kolv som K50 som original men... finns i betydligt fler och större överdimensioner pga att deras motorblock tar emot större cylindrar.