Crescent 1237 i bra bruksskick.
Crescent 1237 i bra bruksskick.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en 1237 med BRA motor och i stort sett original. Det som inte stämmer, är att jag satt dit en annan sadel på den. Fin NOS Jawa 210 sadel. Skönare, eftersom moppen är en stummis...
Moppen behöver lackas om, eller iallafall bättras på om man är pedant. Mest skavmärken. Ingen rost i stort sett. För närvarande sitter ett högt styre på den, men originalstyre följer med.
Bakhjulet är lite guppigt. Inte värre än det går att leva med, men för pedanten, så. ( NOS 16" originalfälg följer med!! )
Hör av er vid intresse! Moppen går att provköra i Kumla. Pris? 2500:- för en helt klart körbar moped.
Jag är petig med mekaniska detaljer, så den är INTE klantmekad. Har aldrig blivit stående på grund av slarv med detaljer. Det betyder alltså att moppen är inte sönderskruvad. Snarare tvärtom....
Bild kan jag ladda upp senare! <!-- </EdIndex> --></div>
Moppen behöver lackas om, eller iallafall bättras på om man är pedant. Mest skavmärken. Ingen rost i stort sett. För närvarande sitter ett högt styre på den, men originalstyre följer med.
Bakhjulet är lite guppigt. Inte värre än det går att leva med, men för pedanten, så. ( NOS 16" originalfälg följer med!! )
Hör av er vid intresse! Moppen går att provköra i Kumla. Pris? 2500:- för en helt klart körbar moped.
Jag är petig med mekaniska detaljer, så den är INTE klantmekad. Har aldrig blivit stående på grund av slarv med detaljer. Det betyder alltså att moppen är inte sönderskruvad. Snarare tvärtom....
Bild kan jag ladda upp senare! <!-- </EdIndex> --></div>
Här kommer bilden!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OBS! På bilden sitter det en tysk membracylinder på motorn. Den följer inte med. Jag sätter på originalcylinder och topp till försäljningen. Dom är i stort sett i nyskick.....

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
men om du ändå ska göra en resa hit så kan du väl ta med denna moppen
<!-- </EdIndex> --></div>
priserna är inte köpvänligaLasse väss skrev:Kirre skrev:Varför ska alla roliga moppar till vettiga priser vara så h....s lågt bort
VILL HA
![]()
Å det var ju rätt människa att säga så ! 90% av alla köpeobjekt finns ju i just KALMAR

men om du ändå ska göra en resa hit så kan du väl ta med denna moppen

-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tänkte inte på det <!-- </EdIndex> --></div>cobra karlsson skrev:Det är en baggis Kirre var ju ner till dig efter jag varit i värnamo och hämtat den svarta stummisen blev ju bara 120 mil på en dag OK hade ju jobbat fram till 10.30 kom hem strax efter 01.00 så det går ju det med OM man vill