Söker bilder monark speed
Söker bilder monark speed
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej
Kom över ett påbörjat renoveringsobjekt. Det är en monarped speed. Röd till färgen.
Hela åket är plåtrent utom tanken. Jag har tyvärr inget att gå efter när jag ska lacka och montera ihop den. Så jag skulle vara tacksam om jag kunde få hjälp med det av er.
Har försökt söka men kan inte hitta det jag söker. <!-- </EdIndex> --></div>
Kom över ett påbörjat renoveringsobjekt. Det är en monarped speed. Röd till färgen.
Hela åket är plåtrent utom tanken. Jag har tyvärr inget att gå efter när jag ska lacka och montera ihop den. Så jag skulle vara tacksam om jag kunde få hjälp med det av er.
Har försökt söka men kan inte hitta det jag söker. <!-- </EdIndex> --></div>
Ändrar rubrik till: söker bilder på en speed.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha. Det är så det är. Jag kan ju ta någon bild men vet inte om det säger så mkt då den är isärplockad och plåtren. Förutom tanken.
Men det jag vet är att det står just speed på tanken och att det sitte en jlo FP50 tillvår 1953. 26 tums hjul.
Med vänlig hälsning, Roger L <!-- </EdIndex> --></div>
Men det jag vet är att det står just speed på tanken och att det sitte en jlo FP50 tillvår 1953. 26 tums hjul.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok det var intressant.
Kan det vara så att kooperativa inte lyckades sälja så många Speed? Eftersom det är så glest med bilder på dom.
Ska bli riktigt kul att väcka liv i denna veteran så man får lite vind på flinten till sommaren.
Kan det vara så att kooperativa inte lyckades sälja så många Speed? Eftersom det är så glest med bilder på dom.
Ska bli riktigt kul att väcka liv i denna veteran så man får lite vind på flinten till sommaren.