Vilka kulörer på Panter

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
Lången
Inlägg: 78
Blev medlem: 20 dec 2008, 00:00
Ort: Östersund

Vilka kulörer på Panter

Inlägg av Lången »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad fanns DBS Panter i för färger? Har bara sett röda och ljusblåa, fanns det andra färger. Nån som vet? <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det fanns en gul som min -73 panter var lackad orginal men tyvärr överlackad grå metallik, sök på tempo som dom heter i norge på nätet så hittar du lite bilder. <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De fanns även i en "olivgrön" nyans, jag tror att det fanns gula också om jag inte minns fel. <!-- </EdIndex> --></div>
Lången
Inlägg: 78
Blev medlem: 20 dec 2008, 00:00
Ort: Östersund

Inlägg av Lången »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en 74 ror jag, den är röd men den är omlackad. Vet ej vad den var orginal. Tänkte lacka om den i nån orginal kulör därav frågan vad det fanns för kulörer. Den gula var ju riktigt sportig :D <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sök på Tempo i norge....
Tempoklubben har fullständig koll, om du lämmnar ramnumret på deras sida, så får du besked om färg, tillverkningsmånad och lite till <!-- </EdIndex> --></div>
Lången
Inlägg: 78
Blev medlem: 20 dec 2008, 00:00
Ort: Östersund

Inlägg av Lången »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha..kanon bra tips. Ska leta reda på den sidan. <!-- </EdIndex> --></div>
Lången
Inlägg: 78
Blev medlem: 20 dec 2008, 00:00
Ort: Östersund

Inlägg av Lången »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Modellen jag har heter 370 och gjordes mellan 73 -75. Fanns i färgerna röd, svart, blå och gul. Hittade all info på tempo klubben :D Tack för tipsen! <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre
Inlägg: 397
Blev medlem: 08 apr 2008, 23:00
Ort: Nästan i mitten

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tempoklubben.com/

norsk forum mycke prat om trimning där www.tempo-online.net/phpBB2/index.php?sid=19b41f4cd8e6bc181242f55af8ab8632 <!-- </EdIndex> --></div>
Lången
Inlägg: 78
Blev medlem: 20 dec 2008, 00:00
Ort: Östersund

Inlägg av Lången »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var lite tråkigt att man var tvungen att lösa medlemskap för att kunna kolla ram nr :( <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar