Planer på ny moped :)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Tillman
Inlägg: 82
Blev medlem: 22 aug 2012, 23:00
Ort: skogen

Planer på ny moped :)

Inlägg av Tillman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallå!

har mina små funderingar på att i framtiden sälja ett projekt och köpa något annat. tanken är väl att jag ska köpa en moppe som jag ska som nytt primärt transportfordon :) dvs ska den vara bekväm att köra, pålitlig, och praktiskt.

har ni några bra förslag på modeller. tänker typ på egna erfarenheter och så :)

Peace! <!-- </EdIndex> --></div>
a@westman
Inlägg: 452
Blev medlem: 17 feb 2011, 00:00
Ort: Timmersdala Skövde sweden

Inlägg av a@westman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja du. då säger jag suzuki k50. kört min ca 800 mil med rätt mycket trimm o den har aldrig stannat eller något :lol: oman sitter faktiskt rätt bra på dom :) <!-- </EdIndex> --></div>
Levve
Inlägg: 1224
Blev medlem: 20 apr 2009, 23:00
Ort: Norrbyn Kilafors. Hanebo socken

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köp en gilera touring.. Sen när du har tröttnat pån kan du säljan te mej.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför sälja köp en till eller två. <!-- </EdIndex> --></div>
börje
Inlägg: 47
Blev medlem: 09 okt 2011, 23:00
Ort: moliden

Inlägg av börje »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja varför inte, Anders.. Eller delar från "Godisboden".. <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men det kan gå illa jag måste nu kliva över en ram för att koma in i garaget. <!-- </EdIndex> --></div>
skoog
Inlägg: 54
Blev medlem: 09 aug 2012, 23:00

Inlägg av skoog »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har man hela garaget fullt med isolering till huset så blir det inte mycket plats kvar..

Just nu står det en ciao och en lambretta, men jag hoppas få bort all isolering så att jag kan få in flakan..
Den behöver verkligen en total genomgång.. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar