jobbet med ur E-Typen fortsätter..puh!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

jobbet med ur E-Typen fortsätter..puh!

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja.. då rullade jag iväg med karossen till min polare som har en lite större lokal för att lägga topplacken.
Bild



Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007
Inlägg: 164
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:00
Ort: Hässelby, Stockholm

Inlägg av Agent.007 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det ser ju helt grymt ut! slider_score.gif
Kan tänka mig att det känns rätt bra att få lägga på lite färg. <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken
Forumsponsor
Inlägg: 1338
Blev medlem: 17 mar 2009, 00:00
Ort: Mellerud
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dra på trissor! slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tackar!
jaa det känns riktigt skönt för nu är man rätt less å har "bara" flippen å dörrar samt baklucka kvar.. :?
jag lade även in lite text till bilderna men den kom inte med tyvärr.
nu kommer jag att ha 2veckors uppehåll med jaggan å ska då fixa lite rost på morsans bil samt snickra på garaget å meka igång ngn. moppe åh! jag höll på att glömma.. jag ska ju jobba oxå :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det kan man kalla glänsande, SUPER!!!!!!! :headbang: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jäklar vilken snygg bil och lackering! :clapping: :clapping: :clapping: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
bodda
Inlägg: 563
Blev medlem: 30 jul 2008, 23:00
Ort: linköping

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu är det inte långt kvar :) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->många tack!
Ja det känns som man kommit en bra bit på väg när det är färg på prylarna.duett föressten.. har sjäv en -64 som jag kör som bruksbil dagligen fruktansvärt praktisk sväljer 3 mopeder samtidigt! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Syns när det är duktigt folk i farten ( plasten runt pallbockarna ) sköna vyer. :worship: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
bodda
Inlägg: 563
Blev medlem: 30 jul 2008, 23:00
Ort: linköping

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->duett ja ryms väl åtskillit mer får ju in tre i caddyn ju :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo nog rymmer duetter!!
jag har ibland fotat för skoj skull vad jag har haft i skuffen bla, 1st 3sitssoffa, en dubbelsäng (2 st 90´s resårkärnor), en crescent snöskoter, 2st larven skotrar, kylskåp, torkskåp, snöslunga, en 4hjulig SJ vagn, 4 st cyklar, mm.
Sista lasset som gick var duetten lastad med: SJ vagnen 4st scanbackar 2st lastpallar 2st 150cm höga konstfikusar. sladdvindor snickarprylar tigersåg/cirkelsåg jeepdunkar,
ja en sån bil kan man inte vara utan om man är en rackelmakare,,
Som idag tex. Åkte jag till sopis med fruns fina fiskrenssamling som legat å gosat till sig i kompostbehållaren i helgens solgass..(gissa om det kröp) körde med gummihandskar å gasmask. men nog om det..
När jag sedan skulle åka från tippen vad stod inte där å blänkte om inte ett riktigt fint -50 tals kylskåp till min nya lokal. Å det fick jag ta om jag snabbade mig så tjohej in i skuffen! <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken raskatt mistick_yes.gif och dessutom i BRG... slider_score.gif Den blir kanonsnygg! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar