Störst Bäst Vackrast syndromet har tyvärr klivit in här också.
Bye

hur menar du nuumekille skrev:Tar timeout härifrån då stämningen här blivit så konstig på sista tiden.
Bye![]()
tycker också han skall stanna. visst alla får tycka som de vill men vissa saker behöver man ej vräka ur sig. tråden angående däck spåra mer eller mindre. även en del besserwissers skall nog va lite tysta ibland! men de e min åsikt. bättre o lägga energin på mopparna bland annat o inte sitta vid skärmen o va duktig i alla ämnen! <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Inte bra när det blir så här, alla får tycka vad man vill, men jag vill att du stannar.
Jag tycker du har varit väldigt flitig här ett slag så det är också OK om du tar en paus. Själv är jag heller inte så väldigt aktiv just nu men det betyder inte att jag tänkt sluta. Det går upp och ned här i livet så är det bara....umekille skrev:Tar timeout härifrån då stämningen här blivit så konstig på sista tiden.
Bye![]()
Inlägg: 3485...?56:an skrev: Själv är jag heller inte så väldigt aktiv just nu..
JA!!! och sen kram på dej självConrad Engström skrev:Om man lägger av här och talar om det är väl lite, tyck synd om mig nu, se hur jag gråter.
Gör som Grannen och Dr novolett. lägg bara av.
Nu var jag elak.
Kram Conrad !