<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är dags att montera ihop blockhalvorna efter byte av packboxar. Kickaxeln och hela dess fjäderpaket följde ju med vänster blockhalva när jag tog av den, och sedan bort därifrån. Har inget minne av att jag märkt att någon fjäder skulle ha rullat ut sig eller så. Behöver jag förspänna fjädern? eller är det bara till att sätta tillbaka axeln och fjäderpaketet igen? Hittar inte mycket info om detta.
Kommer också att byta dämpgummit på kickfjäderns mothåll. <!-- </EdIndex> --></div>
Kickfjäder sachs 50/2KS
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns mektips hur du gör detta på meksidan som länkas på startsidan <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://raketsport.com/mektips_motorhalvor.htm <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm, det är ju precis DEN jag har tittat på. Men det finns ingen info där om man behöver förspänna kickfjädern eller inte innan man sätter den på plats eller så. Jag har aldrig gjort dettta tidigare. Det är tråkigt att behöva dela den igen bara för att men inte visste. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ska lägga till det. Tack för att du uppmärksammade ett problem. <!-- </EdIndex> --></div>juste skrev:Hmm, det är ju precis DEN jag har tittat på. Men det finns ingen info där om man behöver förspänna kickfjädern innan man sätter den på plats eller så. Jag har aldrig gjort dettta tidigare. Det är tråkigt att behöva dela den igen bara för att men inte visste.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson