jag letade fram den här som jag alltid trott vara till 50SS,men nu börjar jag bli osäker. grannen har haft den liggande på vinden sen tidigt 70tal,och jag har sparat den fall det skulle bli nån renovering av nån sån. nån som kan identifiera den? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Utsidan är rätt lik sadeln till en Mustang 569/579 Sport (Flying Horse) från -56, -57 men insidan är inte samma som till den.
Men jag kan tänka mig köpa den ändå, om den är till salu!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fästena på Christers limpa stämmer överens med Topper och 50ss, däremot har den förstärkningar som jag anser nödvändiga för denna sadel. Kanske en sen 50ss limpa, 1969? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack för det, men då är nästa fråga :är det olika bakskärmar på 50SS med den här limpan och franslimpan? franslimpan har ju inte bakre fästet !! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan det vara en förstärkning av sadeln fästet längst bak måste bli stadigare när den bli skruvad i skärmen finns det någe bra sätt att årsmodell bestämma. <!-- </EdIndex> --></div>