Passar puch maxi motorn i en nevada ram?
-
Passar puch maxi motorn i en nevada ram?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har ju ett lik på g, som saknar motor...o en maxi motor brukar man ju hitta runt varje hörn
<!-- </EdIndex> --></div>

Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tänkte mest om d va möjligt, då jag har för många projekt, så kan man skaffa en billig motor.. <!-- </EdIndex> --></div>blyfot skrev:Maxi motor på en nevada låter inte så roligt, är det inte bättre att fixa en vanlig motor, det finns ju gott om dom med. Det ligger en fläktkyld 4-växlad i delar på tradera nu, köp den istället
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På tal om lik, skall man sälja skrutten nedan som den är eller kanske hugga upp den i bitar tro?

Jag är ju emot mopedmord egentligen men det här är "lille pöjkens" Nevada som han gärna vill ha ut mesta möjliga pengar för.
/ P <!-- </EdIndex> --></div>

Jag är ju emot mopedmord egentligen men det här är "lille pöjkens" Nevada som han gärna vill ha ut mesta möjliga pengar för.
/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det tror jag beror på hur mycket fel det är på moppen.
är den körbar o går bra, bromsar lysen osv. funkar så är det nog bättre betalt för hela moppen.
men är det inget som funkar så kan det vara bättre att sälja i delar.
men nevadadelar är väl inte direkt jätteheta på tradera, så det ska nog vara fina delar om det ska bli något bra betalt.
men jag bara gissar, har egentligen inte koll på puch-marknaden.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
är den körbar o går bra, bromsar lysen osv. funkar så är det nog bättre betalt för hela moppen.
men är det inget som funkar så kan det vara bättre att sälja i delar.
men nevadadelar är väl inte direkt jätteheta på tradera, så det ska nog vara fina delar om det ska bli något bra betalt.
men jag bara gissar, har egentligen inte koll på puch-marknaden.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Köper du'än så kan du ju alltid hysta bort motorn för en slant å få tebaks lite.
Var ut i garaget å glana lite pån i kvällinga å styret har allt vart i tanken så den ä lite bocklite mä.
Du får gärna komma upp å spänna te bågen å kika å dra en köpp, kan ju ta med Ina å så kan ho busa me kattongarne.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Oki, jo jag skall ju ha i en 6vxl i en sådan ram någongång med, fast den behöver inte vara klar förrän år 2017.Säcken skrev:Lite sugen, har ju en Jet-snurra som du vet... Men ja har ju en hus-snurra å....
Köper du'än så kan du ju alltid hysta bort motorn för en slant å få tebaks lite.
Var ut i garaget å glana lite pån i kvällinga å styret har allt vart i tanken så den ä lite bocklite mä.
Du får gärna komma upp å spänna te bågen å kika å dra en köpp, kan ju ta med Ina å så kan ho busa me kattongarne.
Har du kvar Puchen?
Om du säljer den i delar så köper jag gärna drevkåpan som är
i plast på den där modellen.
Hör av dig så vet jag.
Mvh Markus <!-- </EdIndex> --></div>
Hej PatrikPatrik skrev:På tal om lik, skall man sälja skrutten nedan som den är eller kanske hugga upp den i bitar tro?
/ P
Har du kvar Puchen?
Hör av dig så vet jag.
Mvh Markus <!-- </EdIndex> --></div>
Jodå, den finns allt kvar men hade tänkt å se om det kommer in några vettiga bud på hela mopeden innan man gör det tråkiga å slaktar den.
Å andra sidan är den ju inte i såpass skick så att någon gör sig besväret å renovera upp den och då kanske det är lika bra att slakta den så kan det bli delar till andra mopeder utav den.

Hej !Marqz skrev:
Hej Patrik
Har du kvar Puchen?
Hör av dig så vet jag.
Mvh Markus
Jodå, den finns allt kvar men hade tänkt å se om det kommer in några vettiga bud på hela mopeden innan man gör det tråkiga å slaktar den.
Å andra sidan är den ju inte i såpass skick så att någon gör sig besväret å renovera upp den och då kanske det är lika bra att slakta den så kan det bli delar till andra mopeder utav den.

Re:
En liten uppföljare på Nevadan i inlägget ovan, igår stod den å blänkte utan för garaget där den stått å skräpat i en massa år.Marqz skrev:<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej PatrikPatrik skrev:På tal om lik, skall man sälja skrutten nedan som den är eller kanske hugga upp den i bitar tro?
/ P
Har du kvar Puchen?
Hör av dig så vet jag.
Mvh Markus

/ Patrik