förgasare till husqvarna d-motor
förgasare till husqvarna d-motor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej! Söker en orginal ofilad förgasare till äggmotorn, den modellen som sitter på cylindern. <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ok ok har en på g av cobra här me. men skadar ej med e te. så kan man trimma lite på egen hand. <!-- </EdIndex> --></div>layout skrev:Skönt att folk hjälper varandra! Hoppas han har de jag behöverska kolla om päroncylindern är till salu på månda
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
<!-- </EdIndex> --></div>
okej. Filar bort lite som sitter ivägen kanske.Braxmatte skrev:Ajjabajja det får man inte göra bara viktkompensera liteNiklasHögberg skrev:ok ok har en på g av cobra här me. men skadar ej med e te. så kan man trimma lite på egen hand.

Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Alltså fel från fabriken
Förresten så har jag ett tomt ofilat förgasarhus för 50kr ,ska den skickas så kan vi dela på portot <!-- </EdIndex> --></div>
Ja just det Conrad och jag brukar fixa fabrikationsfel eller konstruktionsfelNiklasHögberg skrev:okej. Filar bort lite som sitter ivägen kanske.Braxmatte skrev:Ajjabajja det får man inte göra bara viktkompensera liteNiklasHögberg skrev:ok ok har en på g av cobra här me. men skadar ej med e te. så kan man trimma lite på egen hand.
Alltså fel från fabriken
Förresten så har jag ett tomt ofilat förgasarhus för 50kr ,ska den skickas så kan vi dela på portot <!-- </EdIndex> --></div>