Pallasförgasare till JLO/Pilot köpes
Pallasförgasare till JLO/Pilot köpes
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pallasförgasare till JLO/Pilot FM 504 köpes. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->E de en sån?http://www.tradera.com/orginal-forgasar ... _172607272 <!-- </EdIndex> --></div>
Re: Pallasförgasare till JLO/Pilot köpes
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Litet rörfäste på motorn och större rörfäste på förgasaren samt värmeavledande bussning av pappersbakelit mellan. På grund av konstruktionen är dom förgasarna oftast spräckta i rörfästet.
<!-- </EdIndex> --></div>
Pallas ringflottörförgasare nummer Pxx nånting....pjotr skrev:Pallasförgasare till JLO/Pilot FM 504 köpes.
Litet rörfäste på motorn och större rörfäste på förgasaren samt värmeavledande bussning av pappersbakelit mellan. På grund av konstruktionen är dom förgasarna oftast spräckta i rörfästet.

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=11798&highlight=pallas&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Jo, fast så här fin var den på andra sidan när jag kikade närmare på'n:56:an skrev: Den där förgasaren känner jag igen och den är till JLO G50 dom första med kedjetransmission. Du kan nog få en slant för den på Tradera....

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Och den har du nog vatt och skickat efter från Tyskland tror jag....
<!-- </EdIndex> --></div>
Det är en tolvmillimeters ser jag på numret....Patrik skrev:Jo, fast så här fin var den på andra sidan när jag kikade närmare på'n:56:an skrev: Den där förgasaren känner jag igen och den är till JLO G50 dom första med kedjetransmission. Du kan nog få en slant för den på Tradera....
Mvh Patrik
Och den har du nog vatt och skickat efter från Tyskland tror jag....

Du kanske inte har något insugsrör heller??? <!-- </EdIndex> --></div>
Nej det gör ju inte det i.a.f. inte med original insugröret för strypningen var just i insugsröret som ett smalt stålrör som gick in i pappersbakelitbussningen i förgasaranslutningen.pjotr skrev:Pallas F8/9 heter den. Kanske går att sätta dit en annan storlek.
Du kanske inte har något insugsrör heller??? <!-- </EdIndex> --></div>