<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var får man tag i ett Puchemblem till fenders på tidig Dakota?
Tacksam för svar. Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
puch emblem på fenders
-
puch emblem på fenders
Puchentusiast
Ålder: 20
Bosatt: Karlstad och Arvika
Har en halv Puch MS50, och några mustangramar jag inte vill ha..
Ålder: 20
Bosatt: Karlstad och Arvika
Har en halv Puch MS50, och några mustangramar jag inte vill ha..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->

Vet att de va någon på tradera som tillverkade egna fast utan piggar. Så man får fästa dom själv med vad man nu vill.
Möjligt att personen finns här på forumet.?
Men är det äkta du är ute efter så brukar det dyka upp på tradera ibland. Har man lite tur kan man hitta en alabama ram med dessa sittandes på. <!-- </EdIndex> --></div>
Lättast måste det väl vara att köpa en Dakota som har emblemen![]()

Vet att de va någon på tradera som tillverkade egna fast utan piggar. Så man får fästa dom själv med vad man nu vill.
Möjligt att personen finns här på forumet.?
Men är det äkta du är ute efter så brukar det dyka upp på tradera ibland. Har man lite tur kan man hitta en alabama ram med dessa sittandes på. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://shop.puch-rbo.at
-->Mopeds-->Aufkleber und Typenschilder-->Aufkleber und Embleme
nummer fyra uppifrån
Jag har köpt likadana och tycker de ser fina ut. Är gjorda av rostfritt tror jag och är utan piggar. Har sett dessa på Tradera och skulle gissa de köper dem från RBO och säljer dyrare på Tradera. <!-- </EdIndex> --></div>
-->Mopeds-->Aufkleber und Typenschilder-->Aufkleber und Embleme
nummer fyra uppifrån

Jag har köpt likadana och tycker de ser fina ut. Är gjorda av rostfritt tror jag och är utan piggar. Har sett dessa på Tradera och skulle gissa de köper dem från RBO och säljer dyrare på Tradera. <!-- </EdIndex> --></div>