Ny dyngspridare på forumet

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Ny dyngspridare på forumet

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->orieryday är den senaste i raden av dyngspridare!


Se i tråden: Rex Clubmaster -62 med villers motor

och i: Endast för Puchnördar

och i: Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET och TRADERA <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för att du listade vilka ämnena som var angripna av spam, det kan ibland vara svårt att hitta igen inläggen om någon skrivit efteråt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: Ny dyngspridare på forumet

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:dyngspridare!

Ja, inte EN till...... :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
ughla
Inlägg: 570
Blev medlem: 30 okt 2012, 00:00
Ort: den hodestadt

Re: Ny dyngspridare på forumet

Inlägg av ughla »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hasse skrev:
pangerva skrev:dyngspridare!

Ja, inte EN till...... :D
precis, vi behöver ingen hjälp - vi klarar det gott själva :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
NV 1127
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"...they lived only to face another nightmare: the war against the machines"
apropå spambots... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
bmw02touring
Inlägg: 245
Blev medlem: 08 dec 2012, 00:00
Ort: Nyköping
Kontakt:

Inlägg av bmw02touring »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När jag går in på forumet via telefonen och inte är inloggad så bli jag omdirigerad till någon porrsida. :shock: kan ju iofs vara trevligt men ändå! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
ughla
Inlägg: 570
Blev medlem: 30 okt 2012, 00:00
Ort: den hodestadt

Inlägg av ughla »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bmw02touring skrev:När jag går in på forumet via telefonen och inte är inloggad så bli jag omdirigerad till någon porrsida. :shock: kan ju iofs vara trevligt men ändå!
det kommer jättemycket reklam nät man inte är inloggad så man bör se till o va det :) <!-- </EdIndex> --></div>
NV 1127
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bmw02touring skrev:När jag går in på forumet via telefonen och inte är inloggad så bli jag omdirigerad till någon porrsida. :shock: kan ju iofs vara trevligt men ändå!
Enligt supporten så delar forumet server med en massa porrsidor, därav har de lyckats infiltrera forumet via mobil. De kan inte göra något åt det just nu. Rekommendationen är virus och sånt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Patrik
Inlägg: 5014
Blev medlem: 28 jun 2009, 23:00
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=13248&highlight=&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
Patrik
Inlägg: 5014
Blev medlem: 28 jun 2009, 23:00
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Tack för att du listade vilka ämnena som var angripna av spam, det kan ibland vara svårt att hitta igen inläggen om någon skrivit efteråt.
När jag raderar "användare" så ser jag till att det är ikryssat att deras inlägg försvinner samtidigt som kontot raderas.
Funkar det inte så här med tro?

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
Johan Lat
Inlägg: 1191
Blev medlem: 05 maj 2009, 23:00
Ort: Hönö

Inlägg av Johan Lat »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Och nu är Harlogir igång och spammer. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Patrik skrev:
Raketsport skrev:Tack för att du listade vilka ämnena som var angripna av spam, det kan ibland vara svårt att hitta igen inläggen om någon skrivit efteråt.
När jag raderar "användare" så ser jag till att det är ikryssat att deras inlägg försvinner samtidigt som kontot raderas.
Funkar det inte så här med tro?

Mvh Patrik
Har för mig det bara fungerar med nyare versioner av PHPBB, så är det iaf på dom forum som jag är Admin på, med PHPBB 3 så är det som du beskriver, men på 2 som det här så går det inte.

Jossan, jag har tagit bort inlägg från "Harlogir" nu, men användaren är ju kvar såklart. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amarace skrev:
Patrik skrev:
Raketsport skrev:Tack för att du listade vilka ämnena som var angripna av spam, det kan ibland vara svårt att hitta igen inläggen om någon skrivit efteråt.
När jag raderar "användare" så ser jag till att det är ikryssat att deras inlägg försvinner samtidigt som kontot raderas.
Funkar det inte så här med tro?

Mvh Patrik
Har för mig det bara fungerar med nyare versioner av PHPBB, så är det iaf på dom forum som jag är Admin på, med PHPBB 3 så är det som du beskriver, men på 2 som det här så går det inte.

Jossan, jag har tagit bort inlägg från "Harlogir" nu, men användaren är ju kvar såklart.
Exakt Amarace, funkar bara på nyare versioner.

"Harlogir" är raderad. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
skoog
Inlägg: 54
Blev medlem: 09 aug 2012, 23:00

Inlägg av skoog »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ännu ett skäl att flytta forumet... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom skriver ju bara massa krumelurer. Dom kan väll skriva något roligt istället :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar