<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack för den länken! dock lite knepig sida. Renoveringen fortsätter och här lite bilder på vad som hänt hitils.

Spackel spackel..
Efter bara en tvätt såg 2 av dessa fälgar genast mycket bättre ut, en hederlig handtvätt

, nu inväntas nytt lager till, skölden? som drevet ska sitta på, den var helt slut. Samt vars kan man hitta nya drev till dessa fälgar?.
Tankgummina fick jag inte till bättre. här syns den som var värst drabbad, hängde i bitar, trodde aldrig jag skulle få ihop dom. Men efter ifyllnad av svart byggsilicon (halvtub på baksidan) så blev det mycket bättre än hur det såg ut innan, tummen upp eller ner? dom är ju iaf bättre än ingenting.
Svettsning!. Blandannat ena sidokåpsfästet, som var bortbrytet, tillverkade en ny ställde in och drog fasst med svettsen, som nytt

.
Samt förstärkning av 2 styrkronor och motorfästet, sen en lagning av ett skärmstag och diverse små grejs.
Sen så har vi detta bygge, inte hänt så mycket sen sisst mer än skissat nya fästen medmera.
De här var vad jag hade å bjuda på idag. börjar förhoppningsvis grundlackeringen imorgon. <!-- </EdIndex> --></div>