ILO Trimcyl?
ILO Trimcyl?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nån som sett en tysk-cylle i gjutjärn? Trodde dom var i alu bara.... Eller ljuger bilden? Ser iaf ut som gjutjärn...

<!-- </EdIndex> --></div>
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
En fru som inte är så glad i mopeder....än!
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->pangerva sålde väl en trimcylinder i gjutjärn här på forumet för ett par år sen.
jag har för mig jag sett nån på tradera ochså. antar att det gjöts piratcylindrar redan när ilo var moderna.
men om cylindern här i tråden är en sån eller nåt hentrimmat har jag ingen aning om.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
jag har för mig jag sett nån på tradera ochså. antar att det gjöts piratcylindrar redan när ilo var moderna.
men om cylindern här i tråden är en sån eller nåt hentrimmat har jag ingen aning om.
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var denna jag sålde (på Tradera). En piratcylinder med ynkliga överströmmare. Men med bearbetning av dessa och avgasporten kanske det kan bli lite snurr men inte som den är.
Hittade länken med fler bilder. Den hade märkning Vertex.
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=6013&highlight=avgasstos&mforum=raketsport
<!-- </EdIndex> --></div>
Hittade länken med fler bilder. Den hade märkning Vertex.
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=6013&highlight=avgasstos&mforum=raketsport

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nej faktiskt inte! En polare som är på gång att ev.köpa den från Holland eller Tyskland... Den plus ett högkomps-topplock för tusenlappen... Kanske inte är ngt att lägga pengarna på då...? <!-- </EdIndex> --></div>56:an skrev:Bilderna påminner om en Traderaförsäljning, stämmer eller stämmer inte?
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja det är ju bjudet 750kr för högkomptoppen som ligger på tradera, så priset är nog inte fel.
men man köper inte orginal trimcylindrarna för den goda prestandan. den uppnår man lätt med en roterande fil. kanalerna har samma form på dom svenska cylindrarna.
men man köper inte orginal trimcylindrarna för den goda prestandan. den uppnår man lätt med en roterande fil. kanalerna har samma form på dom svenska cylindrarna.
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jodå, är han en fena på moppecylindrar OCKSÅ? Finns det nåt han inte kan??? <!-- </EdIndex> --></div>cobra karlsson skrev:Köp den där, sedan talar du med Pidda antar att du känner han med han har en fin maskin att porta med,en gammal tandläkarutrustning
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
-
- Kontakt: