MopedRally
MopedRally
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har funderingar på att ha ett mopedrally under sommaren någon gång,
Finns det intresse för ett i Norrtälje?. Annars vore det onödigt att anordna ett utan att någon kom. <!-- </EdIndex> --></div>
Finns det intresse för ett i Norrtälje?. Annars vore det onödigt att anordna ett utan att någon kom. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har ni någon moppeklubb där du bor eller i närheten, kanske en motorklubb, i så fall snacka med dom eller andra, som är moppeintresserade, så kanske det går att årdna något,eller starta något själv med dina kompisar, hör av dej hur det går
<!-- </EdIndex> --></div>

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Annars blir det ett helgen efter midsommar som det brukar komma många moppar till.
HEJ,
Söndagen 28 juni går Lohärads mopperally av stapeln,samling kl 1000 vid Lohärads Bygdegård upplysningar anders 0709-924425,018-374124,väl mött.
Info från en annan klubbs hemsida <!-- </EdIndex> --></div>
HEJ,
Söndagen 28 juni går Lohärads mopperally av stapeln,samling kl 1000 vid Lohärads Bygdegård upplysningar anders 0709-924425,018-374124,väl mött.
Info från en annan klubbs hemsida <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*körmoped* du får försöka ta bussen upp till hörnefors å vara med på raketrallyt senare i sommar
kommer info om startdatum på moonshines hemsida
kul om nån söderifrån oxå skulle komma... <!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->joo det är ju så försås, heltklart en bit och åka, men vi hoppas ju ändå att ni kan ta er upp ett gäng från södern..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.