MopedRally

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Samuel

MopedRally

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har funderingar på att ha ett mopedrally under sommaren någon gång,
Finns det intresse för ett i Norrtälje?. Annars vore det onödigt att anordna ett utan att någon kom. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har ni någon moppeklubb där du bor eller i närheten, kanske en motorklubb, i så fall snacka med dom eller andra, som är moppeintresserade, så kanske det går att årdna något,eller starta något själv med dina kompisar, hör av dej hur det går :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad jag vet finns det bara en bil och motorcykelklubb.
Men om man vet att det kommer några så kan man börja planera.
affe du kan väl komma <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Annars blir det ett helgen efter midsommar som det brukar komma många moppar till.

HEJ,
Söndagen 28 juni går Lohärads mopperally av stapeln,samling kl 1000 vid Lohärads Bygdegård upplysningar anders 0709-924425,018-374124,väl mött.

Info från en annan klubbs hemsida <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dit har jag planerat att åka iallafall. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*körmoped* du får försöka ta bussen upp till hörnefors å vara med på raketrallyt senare i sommar :wink: 8) kommer info om startdatum på moonshines hemsida :wink: kul om nån söderifrån oxå skulle komma... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vill upp men jobbigt med bussen, det är långt. man får samåka med någon som ska upp <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->joo det är ju så försås, heltklart en bit och åka, men vi hoppas ju ändå att ni kan ta er upp ett gäng från södern.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det någon på forumet som ska till lohärad förutom jag?? <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Skriv svar