Nu har nätbutikerna börjat annonsera att de har rundvevar från Rito till Sachsmotorer.
Är det stor skillnad på dessa och de Top Racingvevar som tidigare sålts?
Rito rundvev till Sachs
Re: Rito rundvev till Sachs
Top racing hade väl ingen rundvevNaeri skrev:Nu har nätbutikerna börjat annonsera att de har rundvevar från Rito till Sachsmotorer.

rito har väl rykte om sig att hålla lite bättre kvalitet.
och så är ju ritoveven rund så den har ju med svängmassa och ger ett högre vevhuskomp. om det är en fördel beror väl på vad man ska använda motorn till.
när jag såg den på tradera så gjorde jag en snabbsökning och såg en på trimbutiken för strax under 1500. är det nån som sett bättre pris??
erlan
och så är ju ritoveven rund så den har ju med svängmassa och ger ett högre vevhuskomp. om det är en fördel beror väl på vad man ska använda motorn till.
när jag såg den på tradera så gjorde jag en snabbsökning och såg en på trimbutiken för strax under 1500. är det nån som sett bättre pris??
erlan
Kostar 1400:- på Rnmotor. http://www.rnmotor.eu/
Re: Rito rundvev till Sachs
Stämmer, inte vad jag sett i alla fall. MEn hur stor skillnad är det med rundvev egentligen?selma skrev:Top racing hade väl ingen rundvevNaeri skrev:Nu har nätbutikerna börjat annonsera att de har rundvevar från Rito till Sachsmotorer.