<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag borrade först bort nitarna som höll ihop den, varefter den delades.
Sedan svarvade jag en hylsa av lite härdad epoxi som blivit över på jobbet för att skydda spolen när jag blästrade alla delar (utom membranet).

Sen åkte sprayburken fram. Först den svarta för att få rätt kulör på "kåpan under gallret. När den hade torkat blev det att försöka maska den efter bästa förmåga. Sen grundfärg och silverfärg.
Sen var det det här med nitarna. Jag provade först att svarva nya av en mässingsstång men den mässingen var alldeles för spröd för att kunna nita med. Den sprack bara.
Efter att ha sovit på saken på mindes jag att jag hade lite tillbehör till en Hitech-radiostyring till en av mina gamla rc-bilar. (En annan hobby som nu har fått ge plast för mopeder.)
Det följde med exakt rätt nitar för att fäst servona med och jag hade precis sex stycken. Ibland har man lite flyt...
Om man tittar noga på bilden för den färdiga tutan så ser man att nitarna har "lyft" lacken lite. Skulle förmodligen väntat lite med att montera ihop den. <!-- </EdIndex> --></div>