Sachs/compact 1252 delar köpes

MatteF50

Sachs/compact 1252 delar köpes

Inlägg av MatteF50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har börjat renovera en compact 1252 å skulle behöva få tag i följande:

- hastighetsmätare
- en (gummi?)-packning mellan lykthållaren å den plåten på framgaffeln KÖPT
- pakethållarstag
- stänkskärmar fram och bak
- en ny lampinsats fram
- baklykta
- 60cc eller 70cc cylinder med kolv (har 17mm förknasare) KÖPT
- 17mm luftburk KÖPT
- 32mm krök å ljuddämpare.. KÖPT
- Fotbroms-stag KÖPT + bromsljuskontakt
- Bakdämpare

Har sett att vissa delar finns att köpa nya men dom var rätt dyra, så provar leta beggat
Gärna i så bra skick som möjligt å vill gärna se bilder, pm:a eller maila om ni har nåt av ovanståande att sälja

matsholma@hotmail.com <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har nog nån framlampsinats, vilket skick vill du ha den i? <!-- </EdIndex> --></div>
MatteF50

Inlägg av MatteF50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nå gärna så fin som möjligt, kromet får gärna vara intakt, inge rost etc.. hur mycke vill du ha för en i så fall? Kan du få till nån bild på ev defekter vore de great :) <!-- </EdIndex> --></div>
MatteF50

Inlägg av MatteF50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skruvade lite idag i växlarna och såg att jag saknar två fjädrar, den ena är den som är bakom "koppen" högst upp, och den andra är denna:
Bild
Någon som har dess liggandes? Jag köper på direkten :) <!-- </EdIndex> --></div>
MatteF50

Inlägg av MatteF50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fjädrarna fixade, uppdaterade listan ovan.. någon som har de övriga grejorna liggandes å vill sälja? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har letat upp lite grejjer nu, skicka mig ett pm ikväll så får du bilder.. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar