Sprängskiss Zundapp
Sprängskiss Zundapp
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallo hallo, håller på och renoverar min Zundapp mustang-83a och undrar nu om det är någon som har en sprängskiss till denna motor som sitter på?? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Testa www.szk.nu Svenska Zündapp klubben, kolla under TEKNIK om jag minns rätt.
Nu ska jag vara lite jobbig! Det heter inte Zündapp Mustang utan bara Mustang. Mustang är en svensk moped som fick Zündappmotorer monterade. Inte ens motorerna på Mustang är identiska med de som sitter på Zündapps mopeder. Mustangerna har drivningen för hastighetsmätaren på motorn med Dapparna har drivningen i framhjulet och saknar då dessa prylar i motorn. I övrigt är de identiska.. ja bortsett från förgasaren på många modeller.

/"Herr Petnoga när det gäller Zündapp" <!-- </EdIndex> --></div>
Nu ska jag vara lite jobbig! Det heter inte Zündapp Mustang utan bara Mustang. Mustang är en svensk moped som fick Zündappmotorer monterade. Inte ens motorerna på Mustang är identiska med de som sitter på Zündapps mopeder. Mustangerna har drivningen för hastighetsmätaren på motorn med Dapparna har drivningen i framhjulet och saknar då dessa prylar i motorn. I övrigt är de identiska.. ja bortsett från förgasaren på många modeller.

/"Herr Petnoga när det gäller Zündapp" <!-- </EdIndex> --></div>