Jag lägger den lite optimistiskt bland renoveringar, så får vi se. Mitt primära syfte med detta är att lära mig lite mer om husqvarnamotorn. Så blir det en renovering av resten, vilket är möjligt så blir den klart försiktig. För mycket fin patina.
Köpt för små pengar av förste ägaren, han ställde av den 1969 i boden och där har den stått. Instruktionsbok, nyckel och typintyg följde med.
Hur ovanlig är den, har förstått att den endast fanns 1964 ?
Senast redigerad av Puchlasse den 15 jun 2014, 10:04, redigerad totalt 1 gång.
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
fanken vicken *frän* rackare Lasse..*eller ska de va Klasse nu* de är ju bra lika min 1175 å din 1174..är ju bara bakdelen som skiljer nästan...
kul att du fått in en helsvensk crescent i garaget... men din har betydligt fräckare stuk gillar styret skarpt.. patinan med gammla dekaler och sånt är oxå riktigt fränt så försök hålla den med patinan Lasse...