Semester
Re: Semester
har du fått jobb

Rodos är fint, men varmt! Eftersom jag älskar gamla befästningar har jag varit på samtliga på Rodos, 7 stycken om jag minns rätt nu. Frugan sade stopp sedan så jag missade ev en.
Själv får man semester den 21 juli och då är det hyfsat mörkt på kväll/natt så man
får åka båt med pannlampa.
får åka båt med pannlampa.

MCB 1189-72
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Mona får v.29 och då är det fullt blås hela veckan för Raketrallyträffen som är 19-20 juli ![moped [motorbike]](./images/smilies/Motorcycle__green_version.gif)
![moped [motorbike]](./images/smilies/Motorcycle__green_version.gif)
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Samma här!Packman skrev:Själv får man semester den 21 juli...
4 veckor, varav den sista på Gotland

För min del har ja ju semester hela året
Damp ner ett brev från förslagskommiten på mitt F.D. jobb, de hade efter 1,5 år färdigbehandlat några förslag jag lämnat in och efter sedvanligt avdrag för att förlagen ingick i mitt arbetsområde blev det i alla fall över 10 000 i semesterpengar
Nu är det bara några patentersättningar som de ev kan vara skyldiga mig beroende på patentutslagen...Sedan får jag försöka klara mig på pensionen 

Grattis, den satt väl fint. Jag fick faktiskt en riktigt fin summa jag också (47000) för ett förslag, men det var i slutet av 80 talet så
dom pengarna är slut nu
Jag la dom + pengarna från min sålda MC och köpte en flång ny Harley FLST Heritage -88.
Fast numera är förslagsverksamheten nerlagd
dom pengarna är slut nu

Fast numera är förslagsverksamheten nerlagd

Arbetslös, så semester varje dag! 

- zappafan
- Forumsponsor
Pappaledighet då? trodde du hade ett annat jobb på gång...Rexxy skrev:Arbetslös, så semester varje dag!

zappafan skrev:Pappaledighet då? trodde du hade ett annat jobb på gång...Rexxy skrev:Arbetslös, så semester varje dag!
Tjejen är mammaledig nu, jag tar pappaledigt efter jul. När tjejen ska börja jobba.

Inge jobb på G. blev ju uppsagd p.g.a brist på jobb.
Om man jobbar sakta så räcker jobbet längreRexxy skrev: blev ju uppsagd p.g.a brist på jobb.

Braxmatte skrev:Om man jobbar sakta så räcker jobbet längreRexxy skrev: blev ju uppsagd p.g.a brist på jobb.
Nu blev det helt enkelt för många kockar till soppan, så man blev stående och rullade tummarna istället.

Och sen ingick företaget i företagsrekonstruktion också..
- Goldengotland
Du är välkommen! Hoppas på gott väder!Hynboholm skrev:Samma här!Packman skrev:Själv får man semester den 21 juli...
Du kan ju höra av dej om du vill köra lite moped!
Vi kan nog fixa fram en.
1159 ekf
Medlem i
M int
C ondition
B oys Gotland
Medlem i
M int
C ondition
B oys Gotland
Samma här! hör av dig om du vill åka moppe.Goldengotland skrev:Du är välkommen! Hoppas på gott väder!Hynboholm skrev:Samma här!Packman skrev:Själv får man semester den 21 juli...
Du kan ju höra av dej om du vill köra lite moped!
Vi kan nog fixa fram en.
Jag kan också skaka fram en

VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado