<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja ikväll kom då skönheten hem till garaget...visst bär hon sin ålder med heder.... hon startar i allafall men lär väl ändå bli att kika över lite älderskrämpor... tror hon föddes 1957...så hon är ju några år äldre än husse..
hon verkar faktiskt vara en tämligen orörd crescent 2000 men ändå i hyfsad kondition.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den såg fin ut Roger, jag får väl gratinera till nedkomsten, kanske bäst att du döper den till Anders så den blir snäll <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Denna var inköpt innan förbudet trädde i kraft så jag var ju tvungen att hämta den... nåja hur som helst är det ju stopp nu
*lord helmet*...inte en chans självklart är det ju en honmoped det ser väl alla... kommer nog att döpa henne till Eda Lee <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:drewl: Dra på (puts)trissor vad hon var fin!
Då blir lite handpåläggning och välkomna henne till familjen förstår jag. Vi måst kom å kik på na. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska ta fler bilder på henne i helgen om det inte regnar ute förstås onödigt att blöta Eda i onödan... måste ju tänka på att hon är 52 är ju... tänkte ju få knäppa bilderna utomhus..hade ju ett par till inifrån garaget så jag slänger väl ut dem så länge....
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kollade på edas födelsenummer idag och konstaterade att hon är ett år äldre änn jag trodde först, hon är född 1956 en bibehållen dam minsann.. <!-- </EdIndex> --></div>