<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->satt i flera dar å kollade på denna på blocket varje dag hoppades jag att annonsen skulle vara borttagen så jag fick sluta fundera "att köpa eller inte köpa" men icke ingen av er verkade vara intresserad så det var bara tack vackert att masa sig ner till Piteå. Priset blev rätt för en funkis Björn Borg å jag har ju ingen sån härn i samlingen så nog var det väl bra. men automatic där går gränsen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis! Jo, vi sneglade på den där vi också. Den gröna 1260'n är snyggaste färgen och modellen, men det kändes lite drygt att åka till Pite. Dom är rätt pigga dom där, fastän det är automat.
Vi köpte ett sprillans tändsystem med svänghjul till våran från Tyskland, inte dyrt alls egentligen så det finns endel bra delar där. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo den är coolare med plåtfälgar å runt lyse å den gröna färgen är ju inte helt fel. å samlare som ni är så saknar ni ju den modellen. men jag kan trösta er med att när jag kom hem märkte jag att den hamnat hos rätt man..
Eftersom jag jobbar med motorer å konstruktioner har jag en mysko förmåga att suga till mig repobjekt
När jag kollade på moppen bakifrån spårar den kraftigt å vid närmare kontroll ser jag ett före detta rambrott i rören ovanför motorn. Detta har mr.klantarsle svetsat plumpmässigt utan att kolla liningen. sen ser jag att krök/avgassystem är riksfel även vevarmar/trampor är av fel modell så det blir nog en renofixning av denna moppe men 2papp var den nog (kanske) värd. Men hörru jossa är det vänstra kedjeskyddet exakt lika som det högra (fast spegelvänt då förstås) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:Jo den är coolare med plåtfälgar å runt lyse å den gröna färgen är ju inte helt fel. å samlare som ni är så saknar ni ju den modellen. men jag kan trösta er med att när jag kom hem märkte jag att den hamnat hos rätt man..
Eftersom jag jobbar med motorer å konstruktioner har jag en mysko förmåga att suga till mig repobjekt
När jag kollade på moppen bakifrån spårar den kraftigt å vid närmare kontroll ser jag ett före detta rambrott i rören ovanför motorn. Detta har mr.klantarsle svetsat plumpmässigt utan att kolla liningen. sen ser jag att krök/avgassystem är riksfel även vevarmar/trampor är av fel modell så det blir nog en renofixning av denna moppe men 2papp var den nog (kanske) värd. Men hörru jossa är det vänstra kedjeskyddet exakt lika som det högra (fast spegelvänt då förstås)
Var inte så blygsam - moppen går riktigt fint och är väl värd pengarna,
hoppas du gör den dräggelfin, det är den värd.//Grannen <!-- </EdIndex> --></div>