Börjar väl med kawan, 80cc 1989, ny kolv, och allt därtill (prox). startar o går, men sjusteringar kvarstår, och lite fix med lager och dyl.
En likadan hoj medföljer, dock nedplockad i delar (reservdelshoj)

Hoj nummer 2, en impala 150cc atv, med nya däck. original motorn är en kåpa spräckt pga min egna klantighet, min styvfar ska svetsa sprickan, men om det blir tätt är inte säkert. automat fyrhjuling utan back.
Min tanke var att bygga en 2-t quad, av ovanstående hoj, och leka med i grusgropen, men som vanligt : Mycket tankar, och för lite tid.

Man kan nog få i en ganska stor motor, och om den inte blir såld så kan jag skaffa en 450 motor (suzuki gs)

Hoj nummer 3, och den råaste (nästan!)
lifan 250 trike, med ny 150cc motor på, med ny 20mm mikuni, och felbestyckad. går, men går inte bra, och jag vet inte varför.
Dock går det o provköra, om man nu vill det. Original sitter där en 2cyl motor, dock har den motorn rasat, och original fästena finns kvar om man nu vill bygga dit nått större. Som med alla custombyggen återstår finlir, såsom bromsar bak, skärmbygge (finns skärmar, men kicken tar i), byta stoppskruven till drevet. Drevet är svarvat (industridrev original), så att man kan bulta ett fiddy drev istället. nytt drev monterat, och ny kedja likaså. Hojen har gått 2,5 mil i ett annat bygge.

Avgasröret var enbart för o provköra, finns massor av avgasämnen o bygga på. Hojen känns allmänt fet, och kan bli ännu fetare om man inte som jag, skaffar nya projekt när det tar emot i dom gamla.
Kawan, 2500kr, då går jag plus minus noll. Var vänlig, försök inte pruta. Dock är jag öppen för bytesförslag mot te,x fyrhjuling (110cc och uppåt).
(Reservdelshojen ingår)
Fyrhjulingen, är den värd 1000-1500kr?
Triken : 5000kr, inte heller prutbart här, men öppen för bytesförslag. Kan byta rubbet mot en 4t crosshoj, eller förslag?
paketpris är inte heller så svårt att ordna. sms, pm, eller ring. 072 542 61 63. Finns strax utanför vetlanda Mvh Gabbe
Finns även en pall med delar som ni får kika i om ni vill ha något.