Bromsbelägg-Raket
Bromsbelägg-Raket
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är precis ny inom området....Vart kan jag vända mig för att köpa nya bromsbelägg till mitt Raketarsel - 1148 el 1149 årsm. -61,(Hur vet jag vad jag har? Har 2vxl tramp o flås) ....Dom har släppt bak och det går väl endast att byta beläggen? Måste limmas eller nitas va? Har kollat många länkar men hitter inte rätt..... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej
Det finns repro bromsbackar till Nymans naven att köpa detta gäller då enkomt 1961 å framåt
1960års Nymans nav som för övrigt var första året med Nymans nav
Hade stålbromsbackar med en bockad u-formad fjädertråd
Observa att 1960års fjädertråd inte är lika med 1961års å framåt
1960års backar påminner om NV Autoped:s bromsbackar 1953 å framåt men har fjädertråden,Autopeden hade två normala fjädrar
Du får kolla på norscand.com
De har 1961års bromsbackar artikel nr01-41-503 kostar 220kr/sats
Har du 1960års hjul med stålbromsbackar så passar inte de nyare backarna bromsskölden skiljer
Är så fallet maila jag har en kontakt som limmar bromsband
ludde7804@hotmail.com <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns repro bromsbackar till Nymans naven att köpa detta gäller då enkomt 1961 å framåt
1960års Nymans nav som för övrigt var första året med Nymans nav
Hade stålbromsbackar med en bockad u-formad fjädertråd
Observa att 1960års fjädertråd inte är lika med 1961års å framåt
1960års backar påminner om NV Autoped:s bromsbackar 1953 å framåt men har fjädertråden,Autopeden hade två normala fjädrar
Du får kolla på norscand.com
De har 1961års bromsbackar artikel nr01-41-503 kostar 220kr/sats
Har du 1960års hjul med stålbromsbackar så passar inte de nyare backarna bromsskölden skiljer
Är så fallet maila jag har en kontakt som limmar bromsband
ludde7804@hotmail.com <!-- </EdIndex> --></div>
Hyvens....
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tackar för hjälpen.... 
Verkar då ha -60 års nav......Tar gärna del av din kontakt för limmande av bromsband....Har skickat mail....! <!-- </EdIndex> --></div>

Verkar då ha -60 års nav......Tar gärna del av din kontakt för limmande av bromsband....Har skickat mail....! <!-- </EdIndex> --></div>