<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snygg! Den ser riktigt bra ut i plåten och den vita lacken har inte ens en gulnad nyans.
Grattis till fyndet! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ser att du har uppdaterat skruvarna till kåpan på styret.
Inte fel att ha ett par extra tändstift med sig. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur snygg som helst den måste ha fått stå bra till under årens lopp.
Dessutom så är den i den snyggaste färgsättningen,det enda som slår den är nog korngul och gräddvit.
Kul att få se en så välbevarad gammel moppe.Grattis till fyndet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Shit den var fin, som någon sa, rak och fin i plåten. Har en likadan själv fast blå/vit. Tycker den är snyggare i rött faktiskt. Men....sadelklädseln är väl inte original? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nix den klädseln är icke original jag har en i den kulören å den har originalklädseln kvar.
jag känner igen den moppen från ngt. plastforum det var ngn youngster som funderade på att ta bort bakpartiet å köra lite custom
förresten.. visst fick du mitt Pm pälle? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dr Novolette; Japp, jag fick ditt PM. Måste ragga en kartong bara, den jag hade i åtanke var för liten <!-- </EdIndex> --></div>