söker liten sachs cylinder

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
NiklasHögberg

söker liten sachs cylinder

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skriver ett inlägg här me. ja skulle vilja ha tag i lila cylindern till sachs. vet ej om de finns fler modeller. men ja ska ha den till min safir. den som e på nu e den en djup repa imen den går så länge. finns de ngn som vet att den kanske vill sälja det ja söker så hör av er. ska helst va pluggad. ej fantasipriser! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl ba å köp en ny snåltarm... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tänkte va ekonomisk o bara få den o gå. inte massa nya grejer. så en begagnad cylle duger gott! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->med repa i :?: i såna fall har jag flera :lol: men frakten är dyr på såna gjutjärnsklumpar :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den ja har e de en djup reva i efter kolvbulten. pga att ett knaster losnat ngn gång i tiden. vad begär du o vad e frakten?? e de en lika som e på min safir?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar