<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det där är ett lättare objekt då bara sadel måste bytas. Framskärmen är kapad men är man skicklig går det att laga sådant också. Synd att någon kladdat med blåfärg på ramen. En del av mina autopeder ser ut ungefär så där och har en underbar patina. Omöjligt projekt är det inte. Synd att jag inte fotat en del av mina projekt som varit betydligt värre däran.
Klart värd att tas om hand. Hade den funnits närmare skulle jag nog tagit hand om den. <!-- </EdIndex> --></div>
NV skrev:Det där är ett lättare objekt då bara sadel måste bytas. Framskärmen är kapad men är man skicklig går det att laga sådant också. Synd att någon kladdat med blåfärg på ramen. En del av mina autopeder ser ut ungefär så där och har en underbar patina. Omöjligt projekt är det inte. Synd att jag inte fotat en del av mina projekt som varit betydligt värre däran.
Klart värd att tas om hand. Hade den funnits närmare skulle jag nog tagit hand om den.
Ja , ja , allt dedär går nog att fixa till .... men tändkabeln blir nog värre att få dit igen !! Hmmmmm , vilket JÄTTEPROBLEM!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet inte om Bert skojar men att fixa till en tändkabel på en Autopedmotor brukar inte bjuda på några problem. En lödkolv brukar underlätta vid byte till ny kabel. Mer problematisk brukar tändspolen vara. Gamla med sprucken lack så spolen drar åt sig fukt, brukar vara problematiskt. <!-- </EdIndex> --></div>