reservdelar till en 3vxlad Sachs

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Chris the rat

reservdelar till en 3vxlad Sachs

Inlägg av Chris the rat »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej har fått en F50 med en 3-växlad Sachs. Tog isär motorn då växlingen inte fungerade överhuvudtaget och konstatera att jag behöver 1st. växelstång samt 1st växelkil och dessutom är splinsen dålig på växelaxeln så jag behöver en fotväxelaxel.

Vart köper man detta? Finns det någon butik med detta på lager eller måste man hitta begagnad?

MVH / Christian <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dessa grejor finns att köpa, men eftersom du inte orkat skriva var du boar så kan jag inte hjälpa dig med tips. <!-- </EdIndex> --></div>
Chris the rat

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Orkar!! Visst, bor i sollentuna straxt norr om Stockholm. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till F50 köpet!
Delar till sachs finnas att köpa i de flest mopedbutiker eller så kan de beställa hem. Till 3växlade fins dock inte allt nytt.

F.a Erik Linding har det mesta. Jag mailar kontaktuppgifter.
Sedan kan du kolla bland länkarna jag lagt upp på min hemsida, där hittar du många bra firmor som säljer Sachs delar.
http://www.raketsport.com/lankar.htm <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då har du grabbarna på stuvsta moped, det dom inte vet om en sachsmotor finns inte. dom ligger i Huddinge.

Sök på Eniro för telefonnummer <!-- </EdIndex> --></div>
Chris the rat

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för hjälpen! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar