mopedbyte

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
valter

mopedbyte

Inlägg av valter »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!Den som fick dbs gjorde en bra affär.Han fick en riktig moped.Jag tror att du kommer att ångra dej.
MVH/Valter. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

2013

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror inte ja kommer ångra mig då det är ja som fått en riktig moped utan en trött automatlåda. skönt med en motor med växlar.inte de minsta missnöjd. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Re: mopedbyte

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
valter skrev:Hej!Den som fick dbs gjorde en bra affär.Han fick en riktig moped.Jag tror att du kommer att ångra dej.
MVH/Valter.
Avundsjuk va staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja de ligger nog lite avundsjuka hos valter hihihihi :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
valter

Avundsjukan

Inlägg av valter »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej igen!Nej absolut inte, vill jag ha någon annan moped så kan man köpa den.Det jag menade var att DBS är en underbar moped som är underskattad här i sverige.Men dom som har dom brukar tycka att det är toppenmopeder.
MVH/Valter. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okok ja va inte de minsta imponerad av den inge märkvärdig eller specielll alls. o inge rolig med automat. lägger hellre min energi på 2013 som e betydligt mer värd än dbs:en, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
valter

mopedbyte

Inlägg av valter »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vi är alla olika! Men allt är inte pengar?. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så sant de valter. alla e vi olika o tur e väl de o allt e som sagt inte pengar. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skillnaden på dig å mig är nog att du kan offra jag har så jäkla svårt att göra iväg med moppar. Jag hade nog suttit å hållt på safiren å istället försökt köpa crescenten. Man vill ju ha fler å det är ju det som är problemet för mig..känner ngn igen sig eller :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->försökta att o få köpa crescenten mend e gick inte han va tvungen att ha en annan gammal moppe han kunde använda ibland. så ja bytte till mig den istället. va enda lösningen för mig at komma över den o ja kan ej ha för mkt mopeder heller. har bilen o greja med också. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du Doktorn nog känner man ju igen sig alltid...brukar ju som vara svårt att avveckla gammla vänner... :oops: man tror ju sig kunna hinna med att ge alla den *kärlek* dom behöver för att funka å gå... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå, visst kan man ha för många moppar. :D Lika bra att ställa för sig så att man har lagomt med projekt när man går i pension. Bara 30 år kvar nu.... <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ibland frågar folk om jag inte får panik med så många projekt. Men jag tycker bara det är kul att botanisera bland objekten å pilla i det man tycker är roligast för tillfället. Å när man lessnar så ställer man bara undan den grejen å tar ngt annat som känns roligare.. :wink:
Jag har inte sånt jäkla driv att allt måste gå att köra på en gång utan tycker nog mekandet är roligast å har därför många påbörjade projekt. Sen har det hänt att jag helt plötsligt fått ihop 3 moppar på samma vecka. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar