fjädringsgummin fram 2013

NiklasHögberg

fjädringsgummin fram 2013

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hejsan söker nu efter gummin till fjädringen fram på min crescent 2013, dom jag har e helt slut så de finns ingen fjädring, duger med begagnade bara de e i skapligt skick o inte för spruckna.

tack på förhand <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gå in på länkar sedan Rubber Mek han tillverkar nya. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okok ska kontakta han imorgon, tack för tipset HUSQVARNA SPORT. tack o god natt <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nya va inte gratis minsann men de kanske e enda lösningen. om ingen vill sälja några bättre beg till mig?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns nytillverkade på Norscand också. Vet inte om de är billigare. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->395 per par hos norscand. någong som använt såna o vet kvalite`n på deras gummibuffertar??? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har tyvärr inte provat dom..... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okok. du e inne tidigt på datorn idag josse. hehe såg du svarade mig i natt ganska sent. hehe gar du så tråkigt om nätterna? e de inte då man ska sova?? hehe. visserligen e de alltid skoj o kolla på morgonen om ngn svarat o de e alltid lika trevligt med svar från dig/er som e kunniga på nästan allt inom MCB <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Torde funka kanon.. thumb_up

(hacka inte på jossan har ju typ kronisk värk.. staff_annoyed ) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tog inte illa upp...
Jag har som Zappafan skriver kronisk värk, så jag har problem att somna o sova en hel natt igenom. Det blir med andra ord en hel del nattligt surfande för mig. oregonian_mornincoffee.gif <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hackar verkligen inte, alltid skoj när du skrivit jossan, idag blir denog lite mek med crescenten den ska som sagt plockas isär. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skulle gärna vilja veta om ngn använt såna gummibuffertar från norscand så man inte gör bort sig o köper ngt som e av dålig kvalitè rubbermek har ju svensktillverkade av bra kvalitè med 2 års garanti på. visserligen 285 kronor styck. men betalar hellre för kvalitè än ngt som inte håller. men snart e de marknad i örebro så man får avvakta o se om man fyndar ngt bra där. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror det kan va skillnad på orginal åxå min är hård i fjädringen & en polare har en likadan väldans mjuk... [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] (samma ålder & miltal) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kanju bero på hur de förvarats o allt. får se vart man köper gummina. hur som helst behövs dom för att den ska gå att använda. ska ta isär de hela om en stund o se vad som behövs för att få gaffeln frisk igen. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
simme42

Inlägg av simme42 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En jobbarkompis köpte gummin på biltema såna man hänger upp avgassystemet med.det var till framgaffeln.ska fråga imorrn till vilken moped det var <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar