sving 2000
sving 2000
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej på er!
hur tar man av svingen på en 2000? är de något speciellt man skall göra? ja måste nämligen byta bulten , den e söndergängad..
hjälp mig fort!
mvh //Leo <!-- </EdIndex> --></div>
hur tar man av svingen på en 2000? är de något speciellt man skall göra? ja måste nämligen byta bulten , den e söndergängad..
hjälp mig fort!
mvh //Leo <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bulten brukar rosta fast ordentligt.
Värm hylsan den sitter i med svetsen, nästan röd,
montera slaghammare i ena änden och slå ur bulten med den.
När du sätter i den nya bulten, glöm inte att fetta in den ordentligt, det gjorde dom inte när moppen monterades en gång i tiden <!-- </EdIndex> --></div>
När du sätter i den nya bulten, glöm inte att fetta in den ordentligt, det gjorde dom inte när moppen monterades en gång i tiden <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
en annan sak också: är det helt idiotiskt att ta bort "stötdämpnongen" där bak? finns det en chans att man kan få tillbaka sakerna sen? <!-- </EdIndex> --></div>
ok tack, men jag har ingen gassvets, bara en pinnesvets.. jag tror jag tar gasolbrännaren istället...tompa skrev:Bulten brukar rosta fast ordentligt.
När du sätter i den nya bulten, glöm inte att fetta in den ordentligt, det gjorde dom inte när moppen monterades en gång i tiden
en annan sak också: är det helt idiotiskt att ta bort "stötdämpnongen" där bak? finns det en chans att man kan få tillbaka sakerna sen? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här är en av dom
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=81&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=81&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ja det vet jag, men hur fan får man ut den? jag har värmt, bankat och försökt skruva i flera timmar utan resultat!!!! <!-- </EdIndex> --></div>HUSQVARNA SPORT skrev:Det går bra att skruva lös gummi blocket sitter med 2st m10 muttrar i ramen bulten är svetsad på insidan,den genomgående bulten i svingen ska det sitta en fettnippel på.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stearin, ja visst från ett vanligt ljus. Värm med svets eller gasol mitt på skruven till vaggan sätt emot ljuset i ändan av skruven. när ljuset smälter kryper det in i mellan skruven och hylsan.
Alla har vi väl provat med stearin på kokplattan och sett hur det sprider sig.
<!-- </EdIndex> --></div>
Alla har vi väl provat med stearin på kokplattan och sett hur det sprider sig.

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: