är compacten ngt att ha??

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
NiklasHögberg

är compacten ngt att ha??

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/orebro/Crescent___sachs___husqvarna_delar_m_m_24437651.htm?ca=7&w=3

ser ut som det är en compact med 19" hjul?? vad tror ni?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja om man kan plocka i hop en komplett compact av delarna så varför inte,annars har man ju en rejäl hög reservdelar.
Frågan är ju vad han vill ha för delarna. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->compacten e komplett med alla delar. bara motorn som man behöver fixa med. men ja vet ej har fått ett pris på compacten iaf med hjul o allt. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nåt att ha??? Det är ju en Compakt för bövelen, inget att tveka över bara att slå till. Men inte ser det ut som 19 tummare, fram verkar original iallafall, bakhjulet däremot är ovisst. Compakten är ju röjmoppen nr ett, roligare kan man inte ha med kläderna på 8) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->de märks om ja köper den hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Måste nog hålla med lorden för en gångs skull :wink: compakten är en jäkligt kul moppe att köra, dessutom väldigt smidig och som du ser på forumet så förekommer det rätt mycket råa compakter här 8)

har ju själv en golden champ den sista modellen av compakten..den är väldigt stadig att åka på

så tio av tio för crescent compakt slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:har ju själv en golden champ den sista modellen av compakten..den är väldigt stadig att åka på
Tänker du på den sista utvecklingen av compakt ?
Golden Champ -77
Men Compakten fanns ju t.o.m -83

Men , jag tycker att blocket är toppen att leta compakt på.
Allt ifrån 2500kr till 12.000 :UH: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm har fått ett pris som sagt. får se hur ja gör. kan ju inte skaffa hur mkt skrot som helst haha. har ju en stor renovering som e igång just nu <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rätt av dig S_compakt tänkte ju på sista utveclade compakten där..
tänkte aldrig på att dom var med såpass länge som 83..

jo det finns ju lite urval av dom :wink: men ändå lika kul att åka på ju.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:mmm har fått ett pris som sagt. får se hur ja gör. kan ju inte skaffa hur mkt skrot som helst haha. har ju en stor renovering som e igång just nu
Tänk på att om du ska renovera till toppskick att säkert många av delarna inte kommer att "platsa" på ditt bygge.

been there, done that... <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm de kan ju va på de viset men mkt av originaldelarna finns kvar på moppen. vilket e bra om man får den till ett bra pris. men de märks hur de blir. kanske kommer ngn annan före o köper den. då får man leta efter ngt annat. imorgon blir de översyn av gaffel till min 2013. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar