Lägg ut den på tradera...
Får du hugg av 2 originalrenoveringsnördar med stor plånbok så kan vi snacka tusenlappar misstänker jag.
Gör inte misstaget att lägga ut den för en krona då det är en lite udda sak med få intressenter.
Sätt ditt lägsta pris direkt.
Om inte annat så får den väl åka på tradera ett par varv ...
Värdet är egentligen hur mycket någon är villig att betala. Krombågen är kapad i alla fall och jag misstänker att den kan vara omklädd då den inte har några nitar i sadelns nedre kant, men ändå så ser svetsningen i klädseln riktig ut.
För fler år sedan gick två stycken riktigt fina, nära NOS på tradera med hel krombåge. Båda gick för ca 3500/st, en av dem köpte jag. Men lägg upp fler bilder så vi kan bedöma skicket på din sadel.
andazon skrev:Lägg ut den på tradera...
Får du hugg av 2 originalrenoveringsnördar med stor plånbok så kan vi snacka tusenlappar misstänker jag.
Gör inte misstaget att lägga ut den för en krona då det är en lite udda sak med få intressenter.
Sätt ditt lägsta pris direkt.
Om inte annat så får den väl åka på tradera ett par varv ...
// Andazon
.
.
Håller med lägg inte ut nåt för en krona...jag missade och gjorde så. En rostfri tank för båt eller nåt gick bort för 1 kr(skrotvärde på skroten ca. 200 kr).
Fick jag mail från köparen som undrade om jag kunde skicka med Schenker då de var billigare än bussgods, JÖSSE alltså...