ICKE! det ska vara : http://www.motocicliveloci.it/inglese/c ... ani_uk.htm" onclick="window.open(this.href);return false; om det byts
Har hjälpt till att ekra i ett antal dylika förr i ti'n
Tidstypisk uppgradering är väl: bättre stötdämpare fjädrar bakflyttade fotpinnar/pedaler clip on Borrani fälgar Dunlop dojor
Angående färger, det fanns nog en lila candy med?
Det är moppar som har kromade fälgar. Moderna "sporthojar" som den här har nästan alltid svarta hjul.
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Ja jag kan allt hålla med om att det inte känns helt rätt på en gammal hoj som hade kromat från början.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Framgaffeln på Kawa 500an är bytt till en från Suzuki GT 750J. De uppges vara kraftigare men jag har inte kollat om det stämmer. Den har däremot en ovanligt kraftig broms som förstås är en tillgång. Gaffeln är 25 mm längre än original så gaffelrören kortas ner lika mycket genom att sticka av dem och ta upp nya gängor för toppskruvarna.
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Gaffeln kortad till rätt längd och hojen ihopsatt igen.
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Kawa Triple får ett tändsystem med tre oberoende kretsar för att ge full tändeffekt även på höga varvtal. Det befintliga delar CDI för alla tre cylindrar och ger klen gnista.
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Micke S skrev:Kawa Triple får ett tändsystem med tre oberoende kretsar för att ge full tändeffekt även på höga varvtal. Det befintliga delar CDI för alla tre cylindrar och ger klen gnista.
Nej jag köpte direkt av HPI i Belgien med leverans nu på måndag.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Tändsystemet monterat och testat UA. Det här har tre oberoende tändsystem som gör att det hänger med på varv och det har även inbyggd retardering.
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Ser snyggt å imponerande ut, men inner rotor utan vikt, hur blir tomgången då ?...
Nog måste man väl kontrollera tändpunkten med stoboskolampa på alla tre cylindrarna..