<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej på er i vintermörkret.
Jag vet inte om denna tråd har varit på tapeten innan men lite garagebilder är väl aldrig fel?
Nu är E-typen uppdaterad med tankdekaler,traderatuta.knägummin,60cc och renoverad motor(packboxar,ramlager).
Släng in lite bilder på vad som händer i era garage,det värmer ju alltid .
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå mitt halva garage, ibland när man satt på byggfläkten kan det bli närmare 15grader+ därinne. Just nu står det stilla i det som ni kanske märkt.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->såg ju ut så här i mitt ena garage i höstas..
och så här ser det ut i mitt källargarage just nu
mitt vinterprojekt håller på rammla sönder där nere just nu.... hmmm vete fanken hur det gick till men blev ju ett par bilder denna gång <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
pangerva skrev:Vespan ser fin ut men det är väl ingen 50cc va 125cc? 175cc? 200cc?
Nej det stämmer att Vespan inte är en 50cc,det är en Vespa gs 160cc-64 och är lite ovanlig då den bara byggdes mellan 62-64 men det viste jag inte när jag köpte den,den stod lutad mot en vägg under en altan och såg ledsen ut s gubben visste nog inte vad han sålde och jag visste inget om Vespor då utan har läst på senare.
Den blev besiktigad nu i sommras utan anmärkning
Och man tackar ni som tycker E-typen är snygg. <!-- </EdIndex> --></div>